Let op! Geld lenen kost geld

Contact met Yelder...

Op dit moment is het erg druk

Op dit moment is het erg druk. Hierdoor zijn de wachttijden langer dan u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om u zo snel mogeljk te helpen.
Hebt u een vraag gesteld via het contactformulier, per e-mail of per post, dan kan het wat langer duren voordat u antwoord krijgt op uw vraag. Onze excuse voor het ongemak.
Mogelijk vindt u direct het antwoord op uw vraag bij de veelgestelde vragen van onze klant. Bijk deze hier.


Hebt u vragen?

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar. Neem contact op met Yelder via telefoon, e-mail of post. Onze medewerkers helpen u graag. U kunt ook altijd even kijken bij Vraag en Antwoord.


Postadres

Yelder
Postbus 3369
5203 DJ ‘s-Hertogenbosch

Vestigingsadres

Larenweg 78-86
5234 KC ’s-Hertogenbosch

Pers en media

Neem voor persinformatie contact op met de afdeling communicatie, communicatie@yelder.nl



Telefoonnummer & openingstijden

Klantenservice: 073 - 645 9707 

Openingstijden:
maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur


Hebt u een klacht?

Wij werken iedere dag aan een optimale dienstverlening.Als het niet naar  uw wens verloopt, neemt u dan eerst contact met ons op. Uw klacht wordt binnen 14 dagen afgehandeld.

Komen wij er samen toch niet uit? Dan kunt u binnen 3 maanden na sluiting van het klachtdossier contact opnemen met de onafhankelijke geschilleninstantie waarbij Yelder is aangesloten:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl

Of u kunt uw klacht voorleggen aan een burgerlijk rechter. Klik hier voor meer informatie.